Fösta dagen på det nya året

Tänk att det nu är ett nytt årtionde. Satt och funderade lite över vad som förhoppning vis väntar i min och vår familjs famtid. Jag hoppas nu första att Andreas kommer in på skolan och sen får ett bra jobb eller blir egen företagare. Jag hoppas att jag kommer hitta mig ett annat jobb eller börja plugga jag också. Jag hoppas att jag och Andreas är gifta innom 10 år och jag hoppas att vi hittat vårt drömboende. Adrian har förhoppningsvis fått sig ett syskon och Max en liten livskamrat han också. :)

Tänk att redan det här året ska Adrian börja på dagis. Det kan jag inte förstå. Jag ska då även börja jobba igen, någonting jag inte ser fram emot just nu. Vill bara få vara med Adrian varje dag och se honom utvecklas.

Vi har i alla fall haft oss en jätte lugn och mysig start på det nya året. Jag och Adrian somnade om i två timmar på morgonen vilket var skönt. Sen har Adrian vart på toppen humör, jag blir så lycklig av hans hjärtliga skratt. Vi tog oss en promenad i det kalla vintervädret och sen dess har vi bara vart hemma och donat. Adrian sover sen ett bra tag och jag och Andreas är pigga igen efter en powernap här i soffan vid 19. haha.


Adrian visar upp sina tänder.



Var bara tvungen att lägga upp lite bilder på min älskade son. Är så otroligt stolt över honom. Han är det bästa som hänt mig och det finaste jag sett♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0