Ännu en bra kväll

Jasemin gick precis hem så jag ska tvätta bort sminket och sen krypa ner i sängen. Andreas är iväg på äventyr men längtar tills han kommer hem, jag är inte van att sova utan att han är hemma. Har i alla fall haft det super mysigt med Jasemin ikväll. Vi har bara pratat en massa och små tittat på sex and the city the movie, skönt att ha en vän som är ett lika stort fan av sex and the city som jag är :P

Imorgon ska jag och Adrian åka med mamma och vaccinera Adrian mot svininfluensan, andra sprutan. Har hört att de flesta får hög feber efter andra sprutan men får hoppas att Adrian slipper det. Sen ska vi till Andreas morfar som fyller år och sen på middag hos Adrians farmor. Så blir fullt upp men trevligt kommer det nog bli i alla fall. :)

Sov gott mina kära vänner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0