Vargavintern i bilder

Vilken riktig vargavinter vi har. Man blev helt paff när man kom ut och såg hur mycket det var. Bilarna på parkeringen är helt igen snöade och en bild såg man bara sidospeglarna på. Cyklarna som står här utanför och inte åkt någon stans under hela vintern såg man bara sadeln och styret på. haha helt galet!

Vi har i alla fall haft en bra dag och var hemma hos Andreas farmor och fick god mat. Adrian var så duktigt och somnade jätte lätt när vi var där. Jag tog honom i famnen och vaggade honom, han stoppade in tummen i munen och sen somnade han. Vet inte varför men i 2 dagar har han börjat tagit tummen igen. Men tycker att det är okej om det hjälper honom att komma till ro om dagarna. Jaja, vi får se om det bara är en fas eller hur det är. Tokig är han i alla fall :)


Vadå igensnöad bil!

Vårat igensnöade fönster.







Imorgon börjar Andreas skolan och en ny vardag med nya rutiner kommer det bli att komma in i. Man har blivit så van att vara två hemma om allt. Men tror att det går snabbt att komma in i de nya rutinerna. Adrian är så snäll om dagarna och om han fortsätter att somna så lätt om dagrna så blir det inga problem. :) Så imorgon ska vi nog våga oss ut på en liten promenad i snön i alla fall, sen måsta jag ner på stan och byta en mina två nya dukar som jag köpte idag. Sen har jag en liten idé om en liten börja skolan present till Andreas så får se om jag hittar det som jag planerat. :) hihi

Nej nu njuta kvällen! Hoppas ni gör det samma!

PUSS





Kommentarer
Malin

Ja det är ju helt sjukt mycket snö här i stan! Och de plogar ju så enormt dåligt dessutom.. mindre bra!

2010-02-21 @ 20:43:13
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Denice- Hampus mamma

Ja galet mycket snö. Bökigt att behöva skotta ut bilen flera dagar i rad nu för plogbilarna suger ju rent ut!

2010-02-21 @ 21:44:26
URL: http://deniicen.blogg.se/
Kristin

Du jag har börjat retuschera om lilla Adrina ;) så du kankse får nya bilder på honom, hoppas du överlever..!

2010-02-21 @ 22:38:58
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0