Trött är bara förnamnet...

Jag är så sjukt trött just nu. Blir en litem omställning från att fått sovmorgon varannan morgon till att ta allting själv nu. Men vårat hjärta är så snäll om dagarna även om han var sjukt trött han också nu på kvällen. Blir så när han vill upp klockan 6, men hoppas på att han sover till 8 som han brukar imorgon. Men vi har det så mysigt tillsammans om dagarna när Andreas är i skolan. Imorgon ska jag och Adrian ner på bokrean och förhoppningsvis fynda lite :)

Adrian sover nu i alla fall och jag är nyduschad. Jag och Andreas ska nu se på halv åtta hos mig och sen kryper jag nog ner i sängen och småtittar på os. 
 
Nej nu smörja in mig med härligt doftande bodybutter och se på halv åtta hos mig som sagt!


Kommentarer
Nadja

Har du sett denna? http://bovision.se/description/description.aspx?banner=1&guid=107020278



Huset bredvid oss =))

2010-02-25 @ 20:48:09
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0