Tisdag med busfrö Adde!

Vår lilla Adrian var lite mer svårsövd ikväll så han somnade vid 20. Nu får vi se hur den här natten blir men han mår ju bra nu så hoppas på en bra natt. :) Vi har haft oss en bra dag och kväll. Adrians faster och farfar kom förbi och fikade mina hemmagjorda semlor som fick högt betyg av inte bara mig. Riktigt smarriga blev de :)





Lilla busfröt idag. :) Han är så busig och härlig om dagarna. Han gör en massa tokiga miner och ljud om dagarna nu för tiden. Sen tittar man om man ser och börjar då skratta, haha. Sen när vi har besök så blir det dubbelt upp med tokigheter då han älskar all uppmärksamhet som han får då:) Är så glad att febern var borta idag och vi kunde njuta av dagen.

Nu myser vi framför tvn och snart är det dax för sista avsnittet av paradise hotel. Efter det lär jag somna gott. :) Imorgon har vi mammaträff att se fram emot. :)


Kommentarer
Malin

Hihi, blev det en såndär mössa? :) De är så himla fina, tycker jag. Trots att de är enkla!



2010-02-03 @ 10:10:08
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0