Soliga söndag

God morgon på er denna fina soliga morgon. Vad mycket miggare man känner sig när man går upp och solen skiner. Underbart, låt det fortsätta så här nu.

Vi har en toppen kväll som vanligt med paret Mikaela och Pontus. Åt god mat och gott moff efter det. Såg på melodifestivalen där jag tyckte helt rätt låtar gick vidare. Jag bara älskar salem al fakir, han har en så mysig röst. Tror att han kanske kan bli farlig i år?!

Idag vet jag som vanligt inte vad vi ska hitta på men något brukar vi alltid komma på. Blir kanske att åka och hälsa på någon i familjen? Jag måste i alla fall ner på stan en sväng.

Nej nu måste jag ta monsterbarnet här hemma som river bort allting under bordet!

Ha en fin dag!


Kommentarer
Anonym

hej! visst har du en gåstol? vad är det för märke på den? har den hjul som alla är rörliga, eller är bakhjulen fasta? om bakhjulen är fasta, vad tycker du om den? är den smidig och lätt för barnet ändå att köra eller är det bäst med en sån som alla hjulen är rörliga? tack å hej :)

2010-02-07 @ 15:07:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0