Snöiga februari

Nu är jag helt slut efter en härlig dag då vi haft fullt upp. Efter att vi vaknat till och gjort oss i ordning åkte vi iväg till Västerås. Andreas skulle kolla efter data och jag ville kolla IKEA. Så blev en tur dit där vi åt lunch och kom hem med lite ljus och saker för att barnsäkra hemmet.

Efter turen dit åkte vi hem till min mamma där jag och Adrian busade med moster. Hon och jag gick sen ut för att åka pulka men det gick inte så bra då det var snö upp till knäna i backen vid dem. Helt sjukt vad massa snö det är just nu.

Jag och älskling ska nu ta oss ett bad tillsammans, mys. Minns inte när vi gjorde det sist. Sen kommer jag nog somna gott ikväll då jag är tröttis.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0