Piggelin

God morgon! Oj vilken bra natt vi fick. Adrian somnade vid 20 vaknade sen vid 6.40 för mat. Efter maten somnade han om på en gång och vi sov till 8.40. Så idag känner jag mig pigg, härligt. Vi har ätit lite frukost eller Adrian lekte mest med frukosten. Han är inte över förtjust i frukost, förstår inte varför men men. :)

Idag ska vi på mammaträffen och det ser vi fram emot som vanligt. Tur att det är nära vi ska idag då det är snöoväder ute just nu. Trött på det här snöandet nu! Sen efter mammaträffen ska vi hem och så ska jag göra stek för första gången. Men det är nog inte så svårt som jag fattat det. Får hoppas att det blir gott i alla fall. :)

Hoppas ni får en bra dag.


Kommentarer
Nadja

Skönt med en så bra natt! =) INte kul att gå så långt idag i detta bajsväder! hehe

2010-02-03 @ 10:53:24
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0