Pappi redan hemma!

Vår älskling är redan hemma från skolan, vi som räknat med att han skulle komma hem vid 18. Men glade blev vi när han kom hem redan vid 16 :) Han pluggar nu och jag tänkte snart börja lite smått med maten.

Jag och Adrian har haft en riktigt bra dag tillsammans. Han är så i en riktigt go period just nu. :) Vi var nere på stan en sväng där vi handlade en skjorta åt Andreas som han blev mycket glad över. Sen tog vi oss en promenad till hemköp i det kalla vädret, men Adrian låg och sov nere i den varma vagnen. På väg hem träffade vi på Frida, Anders och lilla Lovisa.

Sen när vi kom hem har vi hängt upp nya gardiner och laggt på den nya duken. Men det blev inte så bra med gardinerna då jag tvättade dem här om dagen enligt tvättråden men de hade i alla fall blivit för korta med typ 2 decimeter. Suck. Kan ju inte lämna tillbaka dem då jag köpte dem förra året, men bara att leta nya. Som tur är hittade jag några fina på hemtex idag. Så ska ner imorgon igen och titta.

Imorgon ska jag och Adrian äta lunch med Jasemin och Lisa. Fina Jasemin reser till Turkiet på onsdag och blir borta i 3 månader. Så skönt att vi hinner träffas imorgon innan hon åker i alla fall.

Nej nu ska jag ta Adrian som ålar omkring på mig just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0