Lördag

Då var det lördag och ett riktigt snöoväder utanför. Natten har vart bra men redan klockan 3.40 vaknade vi av att Adrian började panikskrika. Vet ej varför, tycker det är så läskigt när han vaknar och är så ledsen. Han hänt kanske 3ggr innan för länge sen. Men han fick välling och somnade sen om så fort jag la ner honom i sängen. Sen sov vi till 7 då vaknade han och låg och lekte där inne och 7.40 gick han och jag upp. Vi har nu ätit frukost och nu leker han på golvet.

Idag tror jag vi håller oss inne måste kanske iväg och handla lite saker man annars slipper vi gärna att gå ut i det här vädret. Sen ikväll kommer Adrians farfar och nina och ser på mellodifestivalen och äter god mat met oss.

Nej nu ska vi fortsätta att njuta morgonen här hemma


Kommentarer
Jacque

Ja det ska bli skönt att få komma bort en vecka till värmen. Jag slår en pling när jag är hemma så kan vi jämnföra solbrännan ;) Puss och kram <3

2010-02-20 @ 09:36:24
URL: http://jacque.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0