God morgon härliga fredag!

Blev en tidig morgon idag också, 7.15 vaknade Adrian. Men bättre en klockan 6 i alla fall och sen somnade jag redan 9 igår så jag är piggelin idag. :) Men det är riktigt tråk väder ute 0 grader och småregn, fy när det kommer frysa på igen då blir det isgata..

Idag ska jag och Adrian försöka hinna dammsuga, råttorna börjar krypa fram.. Sen ska vi ner på stan till bokrean och även kolla på lite annat såklart. När vi är nere på stan ska vi nog även smita in på godisland och handla lite gotti inför kvällen. Ikväll kommer bästa Mikaela över och förgyller vår kväll, blir god mat, godis och förhoppningsvis någon bra film och så klart gott sällskap.

Det är lite av våra planer inför dagen. Men nu ska jag börja fixa med frukosten.

Hoppas ni får en toppen fredag

PUSS


Kommentarer
Anonym

"Bästa Mikaela" hehe vad söt du är :) vad mallig jag blir :P ser fram emot ikväll, alltid lika mysigt o spendera fredags/lördags kvällrna med er :) ses snart! Kramkram

2010-02-26 @ 16:59:52
URL: http://mikaelakatarinadegnell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0