Sista julfirandet idag

NU slappnar jag av för första gången idag, eller kanske på hela veckan?! Skönt är det att julen är över och vardagen sakta men säkert kommer tillbaka. Jag känner redan nu för att ta bort hela julen här hemma och få i ordning på riktigt. Men ska försöka hålla mig ett litet tag till.

Idag har jag jobbat till 12 och då mötte jag upp Andreas och Adrian nere på stan. Men var inge kul att gå på stan då ALLA gör det idag och beter sig som galningar. Efter det åkte vi up till skeppartorp där det blev julfirande med Adrians farmor och bonus farfar mm. Blev bjudna på riktigt god mat och så fick vi alla så fina julklappar. Dels en mysig dress som jag har på mig här hemma nu.

Imorgon är vi lediga här hemma och det ska bli skönt. Ska försöka att göra ingenting i princip. :) Adrian ska även sova över hos sin farmor och bonus farfar imorgon. Vi har sagt ifrån dagis på tidag men både jag och Andreas ska jobba. Andreas börjar redan klockan 6 och därför blir det att Adrian får sova där istället för att slite upp honopm mitt i natten. Men det känns riktigt tråkigt att han ska sova borta för att man ska jobba. Men bara att gilla läget och jag vet att han kommer att ha det så bra så med dem där ute. :)


Min nya mysiga dress.


Kommentarer
Malin

Den dressen är mysig, jag har en likadan om det är den från H&M? :-)



Hmm, jag har faktiskt ingen särskild känsla ang kön denna gång. Med Moa var jag säker på att det var en pojke, men nu har jag ingen aning. Men kanske att det lutar åt en flicka? ..Eller pojke? Nää, det är så svårt, haha. Vi får se om vi ser det på ul:et!



Kram

2010-12-26 @ 22:20:42
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Malin

Den dressen är mysig, jag har en likadan om det är den från H&M? :-)



Hmm, jag har faktiskt ingen särskild känsla ang kön denna gång. Med Moa var jag säker på att det var en pojke, men nu har jag ingen aning. Men kanske att det lutar åt en flicka? ..Eller pojke? Nää, det är så svårt, haha. Vi får se om vi ser det på ul:et!



Kram

2010-12-26 @ 22:21:05
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0