Jag och min lilla pepparkaka

 


Han var så duktig när de hade lussefirnade med dagis. Stog så fint på sin plats och tittade fundersamt omkring på alla människor. Mitt söta lilla hjärta♥ Alla barnen var jätte fina och duktiga och så söta. De såg så roliga ut då de hade overaller och massa kläder under lussekläderna. :)



Efter lussandet åkte Adrian med hem till farmor och bonus farfar. Jag och Andreas åkte till IKEA där vi äntligen köpt tv bänk, fast den ligger i kartong till vi flyttat. Köpte äver gardiner, ljus och ljusslinga. Vi passade även på att äta tillsammans i lugn och ro innan vi åkte tillbaka.

Vi stannade till och tittade in i nya lägenheten påvägen då vi fick nycklarna idag! Det var rörigt som attans då de tapetserar i kök, vardagsrum och hallen just nu. Men såå fint det kommer bli. De hade gjort halva rummen(?) så ska det vara klart imorgon. Får se om vi har tid då att åka över och städa upp lite snabbt då de antagligen inte är övernoga med det efter sig.

Så vi längtar efter flytten nu!



Kommentarer
Anonym

Haha, han var så himla söt igår! Klart den finaste pepparkaksgubben av dom alla :) kram

2010-12-14 @ 18:45:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0