Underbara onsdag

Den här dagen har startat riktigt bra och tror att den kommer avslutas mycket bra! Familjen gick ner på stan en sväng vid 11 strosade omkring där och köpte några presenter. På väg hem stannade vi på spicy hot och fick med oss smarrig lunch. Hux flux när vi gick där ifrån tittar vi ner i vagnen och Adrian hade då somnat. Så vi satte oss på gården och åt lunchen ute och Adrian fick sova i friska luften. När han sen vaknade fick han äta lunch ute och sen åkte vi till tuna park.

Nu är vi hemma och jag ska strax hoppa in i duschen. Ikväll blir det ett (eller två) glas vin eller annat gott på Grappa innan det blir bio. Eclips ska äntligen ses. Som sällskap har jag bästa tjejerna Nadja och Malin. :)


Kommentarer
Kristin - Mouzieephoto

Kanske en dum fråga men sksa tösen ha med sig sin volymizer till utlandsresan elr får man låna? Mankan ju hoppas jag får en i predent men det betvivlar jag ;)

2010-08-11 @ 22:36:11
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0