Trött efter en dag med en liten gnällspik!

Jag är helt slut efter en dag med en små gnällig Adrian. Vi gick ut en sväng och matade fåglarna och det var så klart lika skoj som alltid. Sen hem för lunch och sova, men efter att han sovit så har han vart så gnällig till och från hela dagen. Får hoppas på en bättre dag imorgon.

Min härliga vän Ina kom hit och gjorde oss sällskap och det gav på många skratt som vanligt. Vi bakade smarriga kladdkaksmuffins som vi gottade oss med. Så det blev en bra dag fast jag hade ett små gnälligt barn här hemma. :P

Imorgon ska jag träffa fina Jasemin som åker tillbaka till Istanbul på söndag. Så det ska bli skoj att träffa henne, inte lika skoj att säga hej då. Men vi ses ju alltid igen. :) Sen när Andreas kommer hem från skolan ska vi på datorjackt! Min dator är inte alls okej och har inte vart det på säkert ett halvår nu. Så nu är det på tiden att jag skaffar mig en ny! Ska även köpa en externhårddisk där vi kan ha alla bilder. Så håll tummarna för att man hittar något imorgon då!


Kommentarer
Kristin - Mouzieephoto

Det hoppas jag med, håller tummarna.

fredag, kan vi hålla den dagen öppen? Ska kanske fota en 1 åring då men vi får se om jag hinner imorgon. Kan messa om det :) Allt bra med er annars?

2010-08-24 @ 19:59:18
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/
Malin

Nämen åh, så kul! :-) Det blir ju toppenbra!! :-) När har du tid för att ses och skvallra lite?

2010-08-24 @ 21:07:50
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Kristin - Mouzieephoto

Nu har jag en blöt session till fröken om hon vill och kan nästa vecka? :)

2010-08-24 @ 22:26:11
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0