Inte lång tid kvar nu

Nu börjar det närma sig! Inte många timmar kvar tills vi sitter i bilen påväg till arlanda. Ååh så underbart härligt det ska bli. Regnet vi trodde skulle komma ser som bort blåst ut så vi får hoppas på 7 dagar med sol och bad. Adrian sover och Andreas har precis lagt sig. Väskorna är packade och det är bara lite smått som ska i imorgon. Jag ska försöka varva ner här hemma och försöka lägga mig tidigt jag också. Lika bra att försöka få så många timmars sömn som möjligt innan resan.

Vi som trodde att den här dagen bara skulle sega sig fram har istället flygit förbi. Vi gick på en lekparks runda vid 9. Gick även förbi Adrians dagis så man har lite koll på hur det ser ut där utanför. Sen efter lunch mötte vi upp Nadja, Noak och Angelina. Gick runt tivolit området, en snabbis på stan och avlutade sedan med lek i lekparken. Så det blev som sagt en härlig dag som flög förbi.

Nu ska det sista fixas innan jag ska slappna av och försöka varva ner. Ni får ha det toppen här hemma så ska vi njuta riktigt där borta.

KRAM



Kommentarer
Anonym

Ha det så bra. Hoppas ni får 7 underbara dagar med sol, bad och god mat.Kram

2010-08-13 @ 21:22:41
URL: http://Farmor


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0