Första dagen hemma

Jag hade önskan om att kunna visa upp några bilder från vår resa här i bloggen nu. Men vår kära kamera valde att ladda ur efter en vecka i Kroatien nu. Så ni får hålla er. ;)

Idag blev det att hälsa på våra familjen som vi saknat. Först åkte vi till Andreas mamma där vi åt lunch och hade det trevligt. Käraste svärmor hade även vart så snäll och städat hela vår lägenhet under tiden vi var borta. Så vi kom hem till en nystädad lägenhet inatt vilket var till stor glädje. TACK!

Sen blev det en sväng med fotboll där vi träffade min pappa en sväng. Vi åkte sedan fö att storhandla och sen hämta Max som vart hos min mormor när vi vart borta.

När Max var hemma och allt på sina platser i kylen blev det middag hemma hos min mamma. Oj så Adrian hade saknat Emma. Han busade rnunt för fullt med henne. Så han kommer bli glad när hon ska sova hos oss på fredag.

Imorgon börjar vardagen här gemma igen. Andreas börjar skolan och jag är mammaledig igen. I alla fall fram till 1 oktober. Det ska bli så skönt att få vara hemma ett tag till med vår stjärna!

Nu ska jag njuta en stund av kvällen innan jag somnar. Är super trött!


Kommentarer
Malin

Japp, vi ska bo ovanför Sylvia! :-) Självklart måste vi ses snart! Kram

2010-08-22 @ 21:21:18
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Malin

Senast 1 december, men vi hoppas på att få flytta in lite tidigare :-)

2010-08-22 @ 22:27:46
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0