Vårig promenad idag

Tisdag och våren är tillbaka. Härligt. Idag ska jag och Adrian träffa Veronica och lilla Emil för en promenad och förhoppningsvis en fika. Nu var det ett tag sen jag såg lille Emil så ska bli kul att se hur stor han blivit. Sen även kul att träffa Veronica så klart. :)

Sen ska vi lämna av Adrian hos mamma så ska jag och Andreas handla inför helgen. Är en hel del som ska handlas inför det då vi har fest på fredag och sen kalas på söndag. Vet inte alls vad vi ska bjuda på för gotti på söndag. Någon som har några smarriga bakförslag?

Nej nu blir det frukost! Ha en fin dag.

PUSS


Kommentarer
Malin

Den där kärleksmumsen med daim i som du bjöd på var ju FARLIGT god!! :-)

2010-04-06 @ 16:25:14
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Mikaela

Allt du har bakat har ju varit väldigt gott! Men jag har en slags förkärlek till choklad :P så jag lägger min röst på chokladmuffinsarna eller den kladdiga kladdkakan som du har gjort förut ;) Såg att Malin skrev nåt om "kärleksmums med daim" o det låter inte heller så illa :) Annars är det ju alltid kul o prova på nå nytt.. Som du märker så gillar jag allt. Så jag blir nog inte besviken vad du än gör ;) Lycka till med storhandlingen! Kram

2010-04-06 @ 17:26:42
URL: http://mikaelakatarinadegnell.blogg.se/
Anonym

kladdkaka med cocostosca.

2010-04-06 @ 18:08:48
Malin

Gå in på Buzzador.se så kan du läsa lite mer om det! Man reggar ett konto där, o så får man hemskickat varuprover lite då och då som man får helt gratis :-)



2010-04-06 @ 20:20:00
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0