Vår härliga dag med allt från lek till shopping

Vi har haft oss ännu en bra dag. Var en sväng på stan och handlade lite måste ha saker som tex mascara. Var inne på kapphal och där inne gick brandalarmet så hela byggnaden tömdes på folk. Men om det var någon brand eller ej vet jag inte. Så shortsen blev kvar där inne. Men kom även hem med en klänning och topp från gina tricot.

Efter stan mötte vi upp Adrians morfar för lite lek i lekparken. Adrian har börjat att ÄLSKA att åka rutschkana. När han sitter uppe och väntar på att jag ska köra ner honom så sitter han och bara ler och skrattar. Man ser förväntingarna i hela honom. hihi :)

Strax efter vi var hemma igen så kom Andreas och vi åkte en tur till tuna park. Blev att handla en present till min bror som fyller 18 år på måndag. Helt galet! Ska köpa till lite mer sen men är inte helt 100 på vad. Men det kommer jag nog på. Sen blev det stövlar till Adrian och solglasögon till mamma och pappa. 

Nu sover lilla stjärnan, han var helt slut och var jätte ledsen när han skulle få på blöja och pyjamas. Men sen blev det bra när man fick vällning och somnade sen gott i sängen vid 19.15. 

Jag har precis ätit middag. Blev riktigt gott om jag får säga det själv. Blev en pastasallad med kyckling och bacon dels. Köpte en ny krydda med smak av vitlök och örter och det blev riktigt gott som kryddning. Det är toppen med smarriga sallader under sommaren och våren.



Ikväll lyxar jag till vardagen med lite cola och godis. Det är mina favorit hemmafruar på tv och då får man lyxa till det lite. :) Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag fastnar kvar här i soffan.

Hoppas ni haft en bra dag


Kommentarer
Malin

Låter som en toppendag! Solglasögon skulle jag också behöva!



Hmm, vi kan alla dagar förutom måndag (då vi ska förbereda för Moas dag) och onsdag (då hon fyller!).. när kan ni? Hoppas på SOL så barnen kan leka ute! :-)

2010-04-27 @ 20:51:10
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Nadja

Visst ska vi dit, vi kan promenera dit :)

2010-04-27 @ 21:37:59
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0