Valborg

Då var vårt valborgsfirande över för det här året. Adrian sover nu gott i sin säng och har orkat vart uppe hela kvällen med glatt humör. Vilket resulterar i stolta föräldrar :) Vi har vart ute hos farmor och bonusfarfar där det bjöds på grillat. Mycket gott! Efter att maten fått lägga sig lite gick vi ner där brasan skulle vara. Spelade lite chokladhjul utan lycka och såg sen när de tände brasan. Efter det var gjort åkte vi hem så kom hem för en 20 min sen. Adrian somnade till i bilen hem men gick bra och han somnade på en gång i sängen när vi la honom.

Ute hos farmor och farfar så fanns nu en gunga som var mycket populär av Adrian. Sen har de även skaffat en vagn och bilbarnstol. Så nu är de laddade om de ska vara barnvakt. Sen i sommar kommer även sandlådan fram! Så bra vår lille kille har det. :)

Nu har vi fastnat i soffan men jag ska nog tvätta av mig sminket och smyga ner i sängen om inte allt för lång tid. Är trötter. Bilder från kvällen bjuder jag på imorgon.

Hoppas ni haft en härlig sista april.

KRAM


Kommentarer
Farmor

Tack för en trevlig e.m./kväll. Hoppas du ni får en bra dag.Kram

2010-05-01 @ 10:46:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0