Söndag

Inatt vaknade Adrian klockan 1 och var jätte ledsen, han som aldrig vaknar?! Just för att han aldrig vaknar blir man super orolig och känns som att någonting hänt. Han var ledsen och ville inte komma till ro i sin säng så jag tog upp honom i famnen och han låg med huvudet och lyssnade på mina hjärtslag. Det brukar han tycka är mysigt och bli lugn av. Vi satt i soffan en stund och bara myste, sen la jag ner honom igen. Drog upp speldosan så han somnade så han var kanske vaken i 20 mig. Men tycker så synd om honom när han vaknar och är ledsen. Men sen sov han hela natten till 8.30 vilket var skönt. Sen har vi myst i sänget ett bra tag och bara dragit oss och Adrian har pussat på mamma och pappa i massor. Mysiga älskling♥

Jag har röjt undan i vårt sovrum lite då det lätt blir kaos där inne. Nu ska jag fram med dammsugaren och efter lunch ska vi träffa Pirre och maria för en promenad. Får hoppas på att solen håller sig framme då. Sen har vi även planerat in en fika med dem men var får vi se senare. Ska bli trevligt med lite promenadsällskap.

Nej om man skulle ta fram den där dammsugaren då...

 

Idag blir Adrian 11 månader. Grattis nu bara en månad kvar till 1 år. Var har tiden tagit vägen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0