Mysig kväll och morgon

Vi är kvar hos mamma men Andreas kommer om en stund skulle jag tro. Tror han saknat sin lilla älskling nog nu :) Vi hade en mysig kväll igår men det tog ett bra tag innan Adrian kom till ro. 20.45 somnade han in för natten och sov sen till 6. Fick välling och ville sen inte somna om då han såg att jag låg i samma rum så då var det bus och mys i en timma innan vi gick upp. Sen har vi bara myst familjen, spelat spel och ätit god frukost. Precis så det ska vara när man är hemma hos mamma. :)

Idag ska vi åka och hälsa lite glad påsk åt Adrians farmor och bonus farfar. Så det ska bli trevligt. Sen blir det hem och laga jansson då jag tagit på mig det i år. :)

Hoppas ni har det bra. Nu ska jag byta en stinkande blöja här..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0