Måndag

Då var det måndag och vi vaknade upp till snö här hemma? Jag som trodde våren var här? Vi har städat för fullt här hemma hela morgonen och nu ligger Adrian och sover. Han blev helt slut av allt städnande ;) Jag ska passa på att göra mig i ordning och äta lunch sen blir det en tur ner på stan för oss. Andreas fyller ju år på söndag så förhoppningsvis kommer vi hem med någe fint till honom. Men tror att jag vet vad jag ska köpa.

Igår så var ju jag och Andreas lite pyssliga här hemma. Vi dekorerade två av lådorna som står i hans exepdit och det blev bra tycker jag. Vi ville först ha trädlådor i härliga nyanser men det blev bra i alla fall.


En krona och en rallybil pryder två av lådorna nu. Ser lite roligare ut nu i alla fall. Kronan och bilen köpte vi på MIO för 30 och 45:- styck. Riktigt fynd tycker jag :)

Nu blir det lunch, lax blir det. mums!


Kommentarer
Malin

Så fint det blev! :-)

2010-04-05 @ 12:46:41
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Kristin - En mammas fotoblogg

Jag har likadana, elr ja en krona iallafall ;) hur fäste ni dom?

2010-04-05 @ 15:31:13
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0