Kuliga kvällar förgyller

Gud vilken kul kväll det blev igår. Riktigt härliga människor att umgås med tillsammans med gott dricka. Lyssna på musik, pratta massa strunt och spela jag har aldrig! Måga skratt som förgyller. Vid 00 gick vi ner till harrys och dansade. Men det är som vanligt aldrig lika roligt ute och var gammal man kände sig. haha. Efter lite dans var man helt slut och gickl ut för luft för att gnälla om att det inte fanns någon luft där inne. Men det var i alla fall kul. Sen blev det kebab för att sen somna gott.

Adrian har vart jätte duktig hos mormor och det har gått så bra så. Skönt det är att veta att han anpassar sig så bra. Vi ska snart åka och hämta vår stjärna, nu saknar man honom lite. Men måste säga att det var riktigt härligt att få den här kvällen. Hade så kul med våra vänner och med min älskade Andreas.

Vi mår riktigt bra idag och låg länge i sängen och drog oss. Nu har vi städat och duschat. Så ska som sagt bara göra oss i ordning och sen hämta lilla älskligen. Sen ikväll blir det 70 års kalas då min fina farfar fyller år!

















Kommentarer
Malin

Härligt att det blev en så lyckad kväll och att lillen haft det så bra hos mormor! :-)

2010-04-10 @ 14:54:07
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Kristin - En mammas fotoblogg

Annars har vi spelet "Hur fan visste du det" ett hett tips säger jag bara ;)

Bakis idag?

2010-04-11 @ 09:48:32
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0