Härliga påskhelg

Vilken otroligt härlig påsk vi haft. Underbart väder och mys med underbar familj. Dagen började jag och Adrian med att gå ut till parken och gunga sen gick vi och matade fåglarna. Sen tog vi oss en promenad ut till mamma. Där hämtade sedan Andreas upp oss och det blev påsklunch hemma hos pappa. Sen åkte vi ut till Adrians farmor och bonusfarfar där vi började med en promenad. Sen kom även Mikaela och Pontus dit och det blev middag. Sen tog vi oss ännu en promenad, så härligt väder så man får passa på att vara ute då. Vi var hemma vid 18.30 då blev det bad för Adrian och sen lek innan det var dax att sova.

Älskar att spendera dagarna med vår fina familj som ger oss så mycket glädje. Sen att de ger Adrian så mycket kärlek gör mig så glad. Så härligt att se så mycket han trivs bland familjen och det bara lyser om honom. Så han sover nog riktigt gott nu efter dessa dagar.

Jag och Andreas har vart lite pyssliga här hemma. Med vad får ni se imorgon :)

 
Adrian fick för första gången sitta framåtvänd i vagnen. Det tyckte han var jätte spännande men jag tyckte det var jätte jobbigt. Tycker ju om att gå att titta på sötisen under våra promenader. Men med nya vagnen är det så enkelt att vända på honom så ibland kan han få ta små turer så.

Sen har vi Adrian med bonusfarfar :)


Kommentarer
Malin

Spännande att åka framåtvänd! :-) Finns ju massa kul att titta på!



Okej, men vi kan ju bestämma något närmre på onsdag när vi ses!

2010-04-04 @ 21:57:03
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Malin

Förresten, jag gissar på att ni möblerat om i vardagsrummet? Hihi.

2010-04-04 @ 21:59:13
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Malin

Haha, okej ;-) Tänkte ju på att vi pratade om ommöblering sist vi sågs, så jag trodde att det kunde vara det! :-) Vi ses på onsdag!

2010-04-04 @ 22:20:54
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0