God morgon

Idag är hela familjen utvilade efter en härlig sovmorgon. Eller jag vaknade vid 8 och låg och drog mig. Andreas vaknade strax efter mig och det var mysigt att ha tid för att bara ligga och dra sig tillsammans. Strex efter 8.30 vaknade Adrian så vi har inte vart uppe så länge. Men vi har hunnit med en hel del redan nu! Adrian var tokig och kissade ner sig när jag bytte morgonblöjan på honom, han var typ bebis när han sist gjorde det... Så han fick sig en morgondusch som han tyckte var mysigt och skojigt. När vi kom in för att ta upp honom så låg han som en liten gladiator med ena pyjamasärmen utdragen. haha tok, ibland undrar man hur han lyckas.


Hur lyckas mig sötnos? haha

Nej nu ska jag kasta på miglite smink och så medans Andreas fortfarande är hemma. Han är ledig idag men smiter iväg innan alla barn och föräldrar kommer. :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0