Fin sminkad

Då var det kväll och jag har precis ätit middag och nu sitter jag i soffan med en fin sminkning. Jo jag gick över till Kristin som behövde en liten sminkdocka och det är klart man ställer upp då. Blev fin fint och jag är super nöjd. :) Hoppas på att få en bild skickat på sminkningen så ni får se.

Annars har jag och Adrian bara vart hemma och donat. Tvättat alla hans kläder i stl 80 men nu har vi ett problem. Var ska alla hans kläder få plats? Får se hur vi ska lösa det men just nu är det omöjligt att tränga ner det i hans byrå.



Imorgon är det fredag och det gillar vi!


Kommentarer
Nadja

Vore kul att ses imorgon, får se va de är för spännande väder? Tror de ska vara som idag... Bläääää

2010-04-22 @ 21:40:08
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0