15 saker ni inte visste om mig

Blev "utmanad" av Kristin att berätta om 15 saker ni ej visste om mig så här får ni! :)


1. När jag var liten typ 6 år så var min dröm att bli operasångerska även om jag inte kunde ta en ton.

2. Har vart världens Britney Spears fan och när jag gick till frissan en gång hade jag med en bild på henne för att få samma frisyr.

3. Hade knäckebröd maraton men Karin L i skolan och slutade på 15 knäcke på en lunch.

4. Älskade(älskar) rosa när jag var typ 13 och när jag gick i skolan en dag så fick jag rosapantern melodin pampandes efter mig! haha

5. Har mer eller mindre fotfobi.

6. När jag var liten så började jag gråta så fort jag blev smutsig.

7. Om jag hade blivit en kille skulle jag hetat Maximilian. Nu fick vår katt det namnet istället.

8. Sover nästan alltid men en öronpropp i ena örat. Andreas andas så djupt och har jag bara en så hör jag Adrian om han vaknar, men får ändå bort Andreas odjud.

9. Jag kan absolut inte springa och ser ut som en liten fjolla då!

10. När jag var liten hade jag en kanin som hette Bertil.

11. Älskade teknik lektionerna när man fick löda. Lödde så mycket så en propp gick och ingenting fungerade i salen en gång.

12. Lärde mig dricka öl när jag var gravid. Alkoholfri då så klart.

13. Spelade piano några når när jag var liten och det enda jag i prnicep fortfarande kommer ihåg är björnes magasin melodin.

14. Låtar jag önskar när jag är ute och dansar är grease och the shoop shoop song med Cher.

15. Har råkat svälja en död groda!



Kommentarer
Nadja

Hur i hela friden lyckas man svälja en död groda om man inte är med i fear factor?? Hahaha



12.45 blir perfekt :)

2010-04-27 @ 22:25:58
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Kristin - En mammas fotoblogg

Det undrar jag oxå, asg...

2010-04-28 @ 05:32:06
URL: http://mouziee.blogg.se/
denice

hahahah död groda?!!

2010-04-28 @ 07:51:13
URL: http://deniicen.blogg.se/
Jacque

Haha jaa just det, knäckebröd maraton :D Det bör tilläggas att dem tränade många dagar innan dem slutligen kom upp i hela 15 stycket. Plus en portion mat, vi höll nästan på att komma försent till lektionen. Allt detta svaldes ner med mjölk och vatten, och knäckebrödet var täckt med smör och aromat-krydda :D

2010-04-28 @ 14:44:24
URL: http://jacque.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0