Suck! Får bli lite inredningsplanering istället!

Precis när jag och Adrian var klara för att gå ut på en promenad så började regnet ösa ner. Så då var det bara att vända och ta av sig ytterkläderna igen. Hoppas det slutar snart så man kan komma ut en sväng, skulle vara så skönt känner jag nu. Men inte så kul att promenera i regn.

Jag har fått en hel del gjort här hemma i alla fall, vilket känns skönt. Har tvättat och hängt upp lite nya gardiner, spikat upp en tavla. Riktigt stolt då det är fösta gången! haha. Får se om Andreas ser någon skillnad. Är lite fler förändringar jag vill göra här hemma men det kräver dels en tur till IKEA.

Sen är ju Adriansrum ett projekt som jag skulle vilja få klart. Vi har i alla fall kommit överens om att temat där inne kommer vara BILAR, vilken skräll eller hur.haha. Med Andreas som pappa som är en stor "biltönt" så kunde man ju förstått det för länge sen. Jag ville först ha priat-tema där inne men när Andreas satte upp en tavla på en porsche så fick jag ge med mig. haha. Tycker inte riktigt att pirater och bilar passar så jätte bra ihop! Men nu hänger i alla fall en biltavla uppe och ett par bilgardinger, är man pappas pojke så är man!

Nu ska jag fortsätta lite här hemma!



Kommentarer
barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!

Hejsan!

Ogillar att göra "reklam" egentligen, men såg att du tävlar hos "Prinsessan".

På barnshoppingbloggen kan du också tävla om en vinteråkpåse från Elodie Details och inte nog med det, du får även vintermössa, tofflor & shopperväska med i vinsten!

Tävlingslänk:

http://barnshoppingbloggen.blogg.se/2009/september/tavling-25-vinn-ett-ride-in-style-paket.html

Tack!

2009-09-02 @ 23:32:08
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0