Besök av vänner

Nu är det bara jag och Adrian här hemma igen. Vi har haft det så trevligt nu under dagen. Vi gick först ut på vår dagliga promenad som fick bli runt djurgården, så fint där omkring. Sen gick vi och handlade och sen hem och började med lunchen som blev tacopaj. Maria var barnvakt så hon och lilla Elsa kom över en liten stund. Sen kom även Jasemin över och stannade för lunch med mig och Adrian. Riktigt trevligt med sällskap här hemma under dagen, den går så mycket snabbare då. Nu ska jag ta och diska lite så det är färdigt sen. Andreas slutar vid 17 så då ska vi ner på stan en liten sväng då han och Nille ska leta present åt Pirre, jag låter dem stå för att leta present. Jag vill bara ner för att köpa mig en chai latte, japp mitt beroende är tillbaka! Nu ska jag hämta hit min skrutt så han får se på och lära sig hur man diskar!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0