Återträff och lyxfällan ikväll

Jag och Adrian fick lite sovmorgon nu på morgonen, han vaknade 8 och och vökta mig då. Sen låg vi och myste i sängen en stund, älskar dessa mysiga stunder. Han ligger och skrattar och ler mot en och ska ta mig i ansiktet och känna. Idag ska vi på återträff med föräldrargruppen och det ska bli jätte kul att få träffa och se alla små bebisar och mammor också för den delen. :)

Ska sminka mig nu medans Adrian ligger nöjd i babygymmet.

Sen ikväll börjar lyxfällan då Mariah och Micke är med, de är från Eskilstuna och det är Mariah som fotograferat bilderna på mig och Andreas. En helt underbart mysig människa och jag hoppas det går bra för den. Men blev riktigt förvånad när jag fick höra att de skulle vara med, men det är mycket man inte vet om människor omkring. Önskar dem i alla fall lycka.



De här är några av de bilder hon tagit. Tavlor på mig och Andreas som vi tog när vi firade 1 år tillsammans.
Sen bilder på mig från förra sommaren, och sen slänger jag med en bild på min fina bror :)



Kommentarer
Nadja

ahaaa så de e hon som ska vara med, min mamma hade sett dom ute på hennes gård och undrat vilka grannar de är som hade problem hihi

2009-09-03 @ 10:42:00
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0