Vet ni

att efter en graviditet och ett kejsarsnitt så har man 0 magmuskler kvar!

Tänkte idag att jag skulle komma igång och träna lite lätt hemma, tänkte då börja med situps. När jag skulle göra den första insåg jag att jag inte kom upp någonting i princip. Låg på golvet och beklagade mig för Adrian en stund innan jag provade igen och sedan gav upp! haha. Jag har ju aldrig var vältränad om ens tränad(haha, skamligt!) men har ju i alla fall klarat av att göra situps. Så nu är man tillbaka till noll så ska börja med lite andra "lättare" magövningar som Andreas tipsade mig om. Så imorgon gör vi ett nytt försök!


Kommentarer
Malin

Så duktig du är som iaf har motivationen! :)



Precis, amning är ju "bra" och enkelt. Men usch vad trött man blir på det ibland! =/ Fast samtidigt är det ju så mysigt med närheten..

2009-10-05 @ 22:11:53
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Malin

Ja men abolut, varför skulle man inte kunna göra det? De är ju lika mycket förälder som oss mammor! Är det något speciellt du planerar in? :)

2009-10-05 @ 22:29:09
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Nadja

Jag har oxå försökt göra situps, jag har alltid haft en vältränad mage men nu går de inte alls. Dessutom gör de skitont vid blygdbenet så fort jag försöker göra situps eller armhävningar... =(( Men träna plankan, de är det bästa!



Tack för numrena!

2009-10-05 @ 23:06:07
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0