Titta vad jag kan!

Det blev en tidig morgon här hemma för mig och Adrian. Han är så go just och ligger och pratar en massa med sin ljustaste och högsta ton. haha. Stackars pappa som försöker sova! Natten har vart bra och Adrian vaknade bara 2 ggr för mat, men han vaknade nu tidigare på morgonen. Men kände mig ganska pigg nu på morgonen i alla fall så det var skönt.

Adrian var så söt igår när faster kom så var det som att han ville visa henna ALLT han kan som hon inte sett och hört. Så det var att visa hur högt och ljust man kan prata, sen skulle han visa att han kan rulla från rygg till mage och sen visa att man är en duktig liten kille som tar flaskan på kvällen. :)

Vi hade det trevligt här hemma, det var skönt med lite sällskap då Andreas jobbade över till 20. Sen så började mina älskade hemma fruar igår och det var rå himla bra! Älskar det får inte nog! Hur ska man klara att vänta en vecka nu? haha.

Idag i alla fall är det dax för ännu en mamma och bebisträff, ska bli kul och trevligt som alltid kan jag tro :) Nu så ska jag äta lite frukost!

PUSS


Kommentarer
Nadja

Tack för idag, var väldans trevligt som vanligt!

2009-10-07 @ 17:11:57
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0