Skön natt

Vui har haft en jätte bra natt här hemma, Adrian vaknade bara en gång vid 1 för mat. Han sov sen till klockan 6 då han låg och pratade i i sin säng, efter 20 min så hade han tröttnat och ville upp. Det var så kul att se hur han stålade upp när han fick se mig, riktigt glad liten kille :) Nu sover han igen och jag ska passa på att göra mig i ordning och sen blir det att packa. Idag ska jag och Adrian ut till hans mormor där vi även ska sova, Andreas ska ha kick off med jobbet så vi passar på då. Ska bli riktigt mysigt att få bli lite ompysslade av mamma :)

Var det någon med som såg idol igår? Jag och Andreas höll på att gå under av pinsamhet när Camilla trodde att hon gått vidare.



Nu ska jag fortsätta här hemma.

Ha en underbar fredag


Kommentarer
Karolina

Det där var riktigt jobbigt att se, men jag verkligen asgarvade! :D

2009-10-02 @ 11:23:29
URL: http://iiina87.blogg.se/
heli

Haha.. jag missade de.. men hon tyckte jag va lite pinsam överlag :)

2009-10-03 @ 18:03:17
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0