Skäms!

Sitter och ser på bonde söker fru och ibland ryser jag och kan knappt titta då jag skäms så mycket över en av bönderna. Det är ju synd om honom!

Adrian somnade i alla fall utan några problem ikväll vilket var jätte skönt, men han vaknade redan efter en timma och ville ha mat. Men nu sover han gott igen i alla fall. Vi har lite fredag här hemma och ätit god mat. Imorgon är Andreas hemma vilket vi tycker om här hemma :) Imorgon ska Adrian även få sin 5 månaders spruta, lilla gubben. Men det kommer gå bra. Om han mår bra så blir det även mamma och bebis träff imorgon, så vi håller tummarna för det. Tråkigt om man skulle missa det. Får även hålla tummarna för att lillen slipper feber.

Nu ska jag fortsätta se på bonde söker fru.

PUSS


Kommentarer
Malin

Usch ja, jag skäms jag också! =/



Vi får se om vi kommer på träffen imorgon. Ryggen är verkligen inte vad den borde vara, o så har vi möte på banken också. Men jag hör av mig.



Hoppas det går bra imorgon, håller tummarna för att lilleman slipper feber!

2009-10-21 @ 22:56:43
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0