Ruggiga måndag

God morgon! Burr så ruggigt det är idag, det var så varmt och gosigt i sängen så hade mer än gärna legat kvar där och myst men hade en son som ville annat. :) Han har sovit oroligt hela natten så vid 2 la jag över honom i vår säng och då sov han lite lugnare men ändå ganska oroligt. Lilla hjärtat. Nu blir det frukost, det blir en lugn start på morgonen och vi kommer nog dra ut på den. :) Eller jag i alla fall Adrian ligger just nu och studerar ett par leksaksnycklar! Får se var dagen tar oss som jag känner nu så skulle jag kunna mysa inne hela dagen, men tycker ändå det är skönt för Adrian som han får sova i vagnen en sväng. Som sagt vi får se. Nu är gröten klar nu nu blir det frukost!

Hoppas ni får en härlig start på veckan!

PUSS


Kommentarer
Nadja

De är så tråkigt när dom sover så oroligt, men dom tar ju igen sömnen =) Hoppas ni får en mysig dag

2009-10-19 @ 15:33:51
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0