Panikledsen?

Vi hade en mysig kväll här hemma igår, försöker att se allting från den ljusa sidan. Man kan inte gräva ner sig. Vi såg på IDOL, åt pizza, godis och drack julmust. Vi var värda lite moff. :)

Men jag undrar vad det är med vårat lilla hjärta han är så ledsen om kvällarna och nätterna. Han brukar aldrig vara ledsen. Han somnade strax efter 20. Vaknade sen vid 22.30 åt och somnade om. Men efter 10 min vaknade han och var jätte ledsen, nästan panikslagen. Han spänner hela kroppen och bara skriker ingenting vi gör hjälper. Jag la mig med honom i sängen och han somnade efter en stund. Sen vaknade han vid 23.30 och fick mat och direkt efter att han ätit så blev han panikledsen igen. Han var då vaken från 23.30 till 01.10 och var då ledsen. Lilla hjärtat, man blir så orolig. Man är inte van att han är ledsen. Jag undrar om det kan ha med sprutan och göra eller om det kan vara tänder, rädd för att sova? Man går igenom ALLT!

Men idag är en ny dag. Andreas ska med sin pappa och provköra nya BMV och sen efter det ska vi gå till barnens hus och antagligen köpa en gå-stol till Adrian.

 
En otroligt suddig bild på mig och Adrian men den får mig såå glad



Kommentarer
Denice- Hampus mamma

Det låter lite som den senaste fasen som kommer då kan dom bete sig som att dom har mardrömmar. Hampus var precis likadan för några veckor sedan, helt panikslagen och inget hjälpte.

Jag tror tyvärr det är en fas... IGEN... jäkla faser alltså..

2009-10-24 @ 09:31:03
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0