Lördag

Nu är vi tillbaka hemma och Adrian badar nu med sin pappa. Maten är klar det blir hemmagjord pizza, efter det godis och film. Det är perfekt väder för en mysig kväll med mat och film.

Jag och Adrian har haft det jätte bra hemma hos mamma. Hade en riktigt trevlig kväll med god mat, godis och sällskap. Mammas vän Linus och hennes dotter Julia som jag inte träffat på evigheter hölk oss sällskap hela kvällen. Jätte trevligt, jag lyxade till och med till det med 2 munnar rött vin! Fösta gången på EVIGHETER och det var ju så gott, vin är någonting jag saknat att kunna avnjuta.

Emma hade ridning idag så jag och Adrian följde med dit, jag tog en promenad med Adrian. Så mysigt där ute vid ekeby. När vi sen skulle åka hem så hade vi fått punktering på ena däcket! HJÄLP! Inte kul när det är kallt, regnit, hungrig och när man har en fyramånaders bebis med sig. Men efter 30 min blev vi i alla fall upphämtade. Men det gick bra i alla fall och Adrian skrattar ju bara så fort han ser sin mormor. Haha, så kul att se att han tycker att hon är så rolig.

Nu ska vi äta och sen blir det att natta Adrian. Ha en härlig inne kväll

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0