God morgon soliga tisdag!

Natten har vart helt okej förutom att Adrian vaknade 4.20 och hade först ingen lust att somna om. Så efter en stund la jag honom i sängen och där låg han och pratade högt och tydligt haha, men efter 30 min så somnade han. Dagen blev så konstid med sömnen igår då han sov så himla länge på dagen, sen vid 17 var han jätte trött och somnade på mig. Men efter 30 min väkte jag honom. Sen var ju inte han någe trött och min hjärna fungerade inte helt okej så klockan 20 kom jag på att han vart vacken 1 timma längre än han brukar. Men då började han bli trött i alla fall så somnade strax efter 20.

Tänkte att han skulle sova sin första nap nu snart så man kommer tillbaka till de sovtider han brukar ha. Dagens planer är att städa här hemma, har inte haft ork till det förra veckan och det är inte så trevligt när man har små intorkade spyfläckar på golven, haha! Sen ikväll så kommer min kära vän Karin över så det ska bli jätte kul :)

Idag blir vi även av med bilen!

Ha en bra dag

PUS



Kommentarer
Malin

Moa vaknade också 4.20 imorse. Snark!



Så det blir ny bil? :) Vad blir det för någon?



Hoppas ni får en toppendag!

2009-10-13 @ 10:03:16
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Malin

Okej, då blir det ju lite trassligt kanske. En bestämd liten herre! :)



Har du lust att maila över alla nummer förresten? Tänkte skicka ut ett sms ikväll eller imorgon :)

2009-10-13 @ 14:17:22
URL: http://chainsawy.blogg.se/
farmor

Ta vara på dagen tilsammans imorgon/kram

2009-10-13 @ 21:11:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0