Ensam hemma, typ!

Min lilla prins somnade precis, helt slut efter en dag med massa lek. Vi har haft det lika trevligt som alltid på träffen idag. Jag och Adrian har bara myst här hemma utan massa måsten sen vi kom hem. Jag ska fixa lite mat, blir falukorv och makaroner då jag äter middag själv idag, älskling jobbar till 21. :( Så ikväll blir det unga mödrar, halv åtta hos mig, bonde söker fru och sen har jag hurt en film att avsluta kvällen med. Så jag tror jag klara mig, är rätt skönt att vara ensam hemma ibland. Eller så gott det går, har ju lilla älsklingen hemma men han sover ju. :)

Nu laga mat och springa emellan för att se unga mödrar!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0