Lördag

Vi hade en jätte trevlig kväll här hemma igår. Vi åt god mat, bara otur att Pontus hade jour och blev uppringd kort efter att vi satt oss för att äta. Men han kom tillbaka efter en timma och fock då moffa godis och grilla marshmallows med oss istället. God så gott det är, tycker om när de blir helt mjuka inuti och sen lite brända utanpå. Gotti Gotti! Vi såg idol och jag är i alla fall glad att Eddie fick stanna.


Jag och Mikaela moffar vid brasan! Ååh nej det är inga fejk smile man blir så glad av marshmallows ;)

Jag fick sovmorgon nu på morgonen det var behövligt. Nu har vi(eller Andreas rättare) monterat ihop Adrian matstol och den är super fin och Adrian sitter så duktigt i den. Tror han tycker det är lite spännande och nu sitter han brevid mig här och biter på bitringen :)



Nu ska vi göra oss i ordning för en tur i nya bilen till ikea. :)

PUSS


Kommentarer
Denice- Hampus mamma

ååh har ni brasa, fan vad mysigt!

2009-10-31 @ 11:23:52
URL: http://deniicen.blogg.se/
Malin

Det där såg mysigt ut! :)

2009-10-31 @ 14:05:33
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0