Börjar mjölken ta slut?

Mina killar hoppade nyss ner i badet och Adrian ser så lycklig ut så fort han kommer ner i vattnet. Sötis.

Jag försökte ge Adrian lite ersättning på flaska nu för en stund sen och jag vi i honom 30 ml. Sen blev han jätte arg på mig. Men ska försöka med mer efter badet. Känner att det är bra om han börjar vänja sig med att ta flaskan då det börjat ta tid innan mjölken rinner till. Så den senaste tiden när han ska amma så blir han bara irriterad och arg för det tar så lång tid innan det rinner till. När det sen rinner till så äter han lungt och bra. Men  skulle kännas bra om han började ta flaskan om mjölken nu börjar ta slut.

Någon mer som känner igen att det tar tid innan mjölken rinner till?


Kommentarer
Malin

Sådär hade jag det för ett par veckor sedan. Läste i utvecklingsboken (bibeln, haha) att det är ett vanligt fenomen vid just denna tidpunkt. Moa var likadan och krånglade vid brösten, och jag trodde att det började sina. Men det är bebisarna som "krånglar" lite, bara. Fast känner du att det funkar bra med ersättning så ska du ju självklart ge det :)

2009-10-01 @ 23:02:14
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0