BIIIIIL

Andreas är nu på väg hem med vår nya bil :) Skönt att äntligen ha bil igen, vad beroende man blir av det när man är van att kunna ta sig var man vill. Jag har inte körkort men känner mig ändå beroende av bil, borde ta det där körkortet snart. Snart när det finns lite med pengar i min kassa. haha.

Vi hade det i alla fall jätte trevligt nere på bowlingen, jag bowlade inte utan kastade någon gång åt mamma och någon åt Emma. Det var nog för mig. :) Adrian tyckte det var jätte spännande så spännande så att han efter en stund somnade. haha. Sen gick vi och gottade oss med corner :)

Nej nu ska jag skriva en inköpslista, vå ska åka och handla med vår nya bil när Andreas kommer :) Skönt att kunna storhandla igen. Sen ikväll kommer Mikaela och Pontus över och ska äta stekbräda(raclette som det igentligen heter), se idol och grilla marshmallows med oss :) Blir lite halloweenmys idag istället :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0