Ååh så skönt!

Tror att Adrian kände på sig att mamma behövde få sova inatt. Han somnade strax efter 19 sen vaknade han 1.30 och somnade om på en gång. Han vaknade sen 5.20 och låg och pratade massor och gjorde nr.2 och jag tänkte bara NEEJ! För han brukar inte vilja somna om när han pratar och är så pass pigg. Men jag la honom i vår säng och satte på tvn och efter en stund somnade han, så vi klev precis upp. Så himla skönt. Ja, jag vet att det inte är någe bra att låta honom ligga och titta på barnprogram och somna till det men om det är det som får honom att somna om just nu så tänker jag låta honom göra det.

Sen var det så mysigt när han vaknade och väkte mig, jag låg och pussade på honom och han tyckte det var så kul och låg och skrattade. Mysigt. :) Idag ska vi njuta söndag här hemma. Inga måsten alls, fast jag borde städa, tvätta och stryka men känner inte alls för något av det.

Ha en härlig söndag!

PUSS


Kommentarer
Farmor

Hoppas du har haft en bra dag. Ser framemot promenaden imorgon./kram

2009-10-11 @ 22:18:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0