Var tar dagarna vägen?

Den här dagen lika alla andra har bara rusat iväg. Vet inte riktigt var tiden och dagarna tar vädegn. Nu håller jag på med maten här hemma, blir indiskt. Vi har haft en bra dag med trevligt besök. Var kul att träffas, har pratats om det ett bra tag nu. haha. Så kul att se deras lilla eller kanske stora kille Liam ;) Vad det händer mycket på bara ett par månader. Så häfting.

Imorgon blir det lite lugnare för oss, skönt har haft ganska fullt upp hela veckan känns det som. Så imorgon blir det att rota fram julpyntet i källaren. LÄNGTAR. Det är så mörkt och trisst, man behöver få lysa upp hemmet med mysiga stjärnor. :) Sen ska vi hem till Adrian farmor och bonusfarfar och hälsa på och så Adrian får leka lite där. Ja jag är fånig men känns skönt om han får vara där lite inna vi lämnar av honom på lördag. Japp, för på lördag ska jag och Andreas till Västerås och shoppa lite julklappar. Jag längtar efter lite kvalitetstid med min älskade. Man behöver rå om kärleken och hitta på saker tillsammans. Det kommer bli lite lättare med det nu när Adrian blir äldre.

Nej nu ska jag fortsätta hemma.

PUSS mina vänner


Kommentarer
Farmor

Hoppas ni får en bra natt. Vi ses imorgon e.m. Kram o god natt.

2009-11-26 @ 22:57:07
Nadja

Visst går dagarna fort, de är så läskigt! Jag längtar tills vi ska pynta med..tror de blir på söndag! =)

2009-11-26 @ 23:37:17
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Kristin

Det undrar jag också. Ska försöka ringa idag så får vi se :)

2009-11-27 @ 06:23:16
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0