Vår lilla ål!

Nu är vi hemma igen efter en ruggig liten tur på stan. Var dels och hämtade ut libro paketet på lindex som innehöll en del gobitar. Köpte även hm lite små pyssel så nu ska jag göra ett litet grattiskort till pappa. Eller först blir det lunch då jag är så hungrig så jag känner mig helt yr. Adrian sover gott och har gjort i nästan 1,5 timma. Duktiga killen börjar kanske ordna upp sömnen nu? Vi får hoppas på det i alla fall.



Ska även berätta om den lilla ålen som vi har här hemma just nu! Som på morgonen idag så la jag honom på mitt på lektäcket jag gick ut och gjorde i ordning lite thé. När jag sen kommer tillbaka in så ligger han på golvet "långt" ifrån där jag la honom. Han snurrar runt, rullar och på någe vis förflyttar han sig. Men han har inte kommit på hur man tar sig fram riktigt i alla fall. Men min stora kille börjar i alla fall bli lite mer rörlig här hemma. :)


Så här hittade haf honom. Jag hade lämnat honom mitt på täcket! haha

NU lunch!


Kommentarer
Denice- Hampus mamma

de där paketet har vi också hämtat!:)

2009-11-05 @ 13:26:43
URL: http://deniicen.blogg.se/
Nadja

Hm..jag fick varken bindorna eller flaskorna från libero.. ;-/

2009-11-05 @ 15:16:50
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Åh va roligt att han börjar röra sig :) Hur är allt annars med er ?

2009-11-05 @ 21:25:18
URL: http://jenny016.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0