Torsdag

God morgon! Vi har haft en okej natt. Adrian somnade mellan mig och Andreas i sängen vid 19.30, det är så mys när han gör det. Sen vaknade han till vid 00 tror jag och han somnade om efter en stund igen. Sen vaknade han vid 4.30 och var ledsen, ville ha tutte och inte alls ligga kvar i sängen. Andreas tyckte att det var jobbigt när Adrian grät och såg på pappa med sina bambi ögon som bara ville upp. Men efter att prata lungt och smeka huvud och rygg somnade hjärtat om och vaknade 6.30. Då hämtade jag honom och han fick mat, vi somnade om och vaknade 8. Så skönt att hans nya gå upp tid är 8!

Nu är vi uppe och myser och ska snart göra i ordning lite frukost. Idag ska vi ge oss på vaccinations kön, suck. Men det är skönt om han skulle bli vaccinerad så man kan våga sig iväg och ut lite mer med honom. Sen så ikväll ska jag iväg på ljusparty. Ska bli riktigt kul men måste hålla lite i pengarna, men någe skoj ska jag nog hitta. :)

Nej nu frukost sen få upp älskade Andreas.

PUSS


Kommentarer
Nadja

Skönt att ni får gå upp kl 8 =) Hoppas de går bra med köandet och sprutan

2009-11-19 @ 12:05:36
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0