Tisdag

God morgon! Nätterna blir bara bättre och bättre och jag hoppas att Adrian snart sover hela natten. Nu så somnade han vid 19 och sen vaknar han vid 00 och sen vid 3. Då går Andreas in och pratar med honom och sen somnar han snabbt om. Sen vaknar han vid 6 och vill äta. Så jag år sova bra om nätterna nu vilket är jätte skönt. Bara hopaps att han lutar att vakna och vara lite orolig.

Idag har vi inte många planer, får se om vi hinner att träffa pappa/morfar innan han åker till Ungern. Men han kommer hem i helgen så annars får vi träffa honom då. Han har ju vart sjuk i svininfluensan men nu är han frisk. Sen ska vi nog ta oss en lång promenad om vädret tillåter det.

Nej nu har Adrian tröttnat i hoppgungan!


Kommentarer
Denice- Hampus mamma

Alltså, jag har i princip aldrig gett smakportion nu när han är såpass stor.. Men gör de om du vill vara på säkra sidan,eller gör 50/50 Hampus tål ju precis allt så jag behöver oftast inte krångla med sånt pepparpeppar

2009-11-24 @ 11:40:38
URL: http://deniicen.blogg.se/
Malin

Ja, jag har också hört att de som reagerar som jag förmodligen skulle bli jättedåliga i svininfluensan. Så jag är GLAD att jag har tagit vaccinet nu! :) Nu mår jag precis som vanligt igen och febern är borta!

2009-11-24 @ 13:22:07
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Denice- Hampus mamma

du gör de som känns bäst:)

2009-11-24 @ 14:06:50
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0