Söndag

Ruskigt väder vaknade man upp till idag också, burr. Jag och Adrian har donat här hemma och Andreas har åkt iväg för att köpa nya fälgar, suck! haha. Idag efter 16 kommer min familj hit så tänkte baka någonting gott innan det. Nu ska jag busa med mitt lilla hjärta. Känner mig så tråkig när man städar och har sig och han får leka själv. Men det är jätte bra att han kan göra det. Men just nu är han i en period då han vill se mig och Andreas hela tiden, vill inte gärna bli lämnad ensam i rummet.


Kommentarer
Faster

Det är bra det! Syn bara att det går så sent. Men det är värt att vara trött imorn, haha. Förresten vilken fin bild bror la upp på garaget :P Adrian ser riktigt impnerad ut av de nya fälgarna ;)

2009-11-15 @ 19:32:56
URL: http://mikaelakatarinadegnell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0