Nu är det jul här i vårt hus

Det är så otroligt mysigt om kvällarna nu när det lyser stjärnor och ljus. Idag var vi även iväg och köpte lite julblommor och jag har även gjort en egen juldekoration. Blev mycket nöjd, är så kul att pyssla lite ibland. Har även vart och storghandlat och där imellan har vi även hälsat på min pappa. Han spelade upp lite nya låtar som han gjort. Det var en som han spelat in med Emilia och en ungersk artist som jag tyckte var riktigt bra. Härlig och hon har så fin röst.


Min lilla juldekoration :)


Den här stjärnan lyser upp vårt hem just nu.
Fick den igår av stora älsklingen.

Nu på kvällen så kom Andreas mamma och Stefan över på lite fika. Adrian fick massa pussar och Andreas lite fina namnsdagspresenter. Nu sover lilla hjärtat och vi har precis ätit middag. Nu ska vi bara njuta av kvällen.

Låten med Emilia och Ákos





Kommentarer
Malin

Vad duktig du är, det blev jättefint! :)

2009-11-30 @ 19:55:11
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Nadja

Skriver din pappa låtarna eller vad gör han? Jätte vacker låt =)) Och va mysigt ni har fått där hemma kram

2009-11-30 @ 21:45:51
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0